Olen Pitkäsen Tuure, 26-vuotias sosiologian opiskelija Tampereelta. Tein tämän blogin lähinnä matkapäiväkirjaksi Intian-reissuni ajalta 10.7. - 22.12.2006. Sähköpostiosoitteeni on tuure.pitkanen@uta.fi

29.7.06

Teknisia ongelmia. Pari paivaa sitten sain vihdoinkin yhteyden firmaan, joka tarjoaa nettiliittymia. Pojat kavivat vetamassa kaapelin ikkunan kautta ja olin todella innoissani. Tyypit asentivat koneeseeni ohjelman sisaankirjautumista varten, seka virusskannerin, jota en kylla tarvinnut. Tama virusskanneri aiheuttikin sen, etta koneeni jumittui taysin, eika lahtenyt enaa kayntiin. Vein masiinan huoltoon, jossa minulle kerrottiin, etta laskua saattaa tulla ihan kiitettavasti.

Olin jo melkoisessa depressiossa rakkaan tietokoneeni vuoksi. Kuitenkin eilen minulle soitti mies, joka esittaytyi firman edustajaksi ja han lupasi korvata kaikki aiheutuvat kulut. Pirystyin huomattavasti ja kavaisin viela illalla kekkereissa. Tanaan iltapaivalla kamppakaverini PG kertoikin minulle, etta soittaja ei suinkaan ollut firman mies, vaan kyseessa oli hanen itsensa tekema pilapuhelu. Pulju ei ole oikeasti luvannut korvata mitaan. Aika paska pila, sanoisinko. Suutuin kamppakaverilleni ja han loukkaantuneena ihmetteli kovasti huumorintajuni puutetta.

Nyt siis kone makaa valtuutetun huoltopisteen poydalla ties kuinka monta paivaa. Huoh. Asioiden hoitaminen taalla on joskus hillittoman hidasta ja hankalaa, etenkin jos ei puhu hindia.

Noh, hauskaakin on ollut. Eiliset juhlat olivat todella onnistuneet. Talla viikolla kavin myos ensimmaista kertaa asuntomme kattoterassilla, joka on kuulemma meidan yksityiskaytossa. Ylhaalta on todella hienot nakymat ymparoivaan kylaan ja viereiseen puistoon. Yolla terassilla viilettaa silloin talloin lepakkoja mutta se kuulunee vain asiaan.